HTML

Lakberendezési ötletek

Szeretném összegyűjteni azokat a lakberendezési, kertépítési és dizájn ötleteket, amik nekem tetszenek és egyszer meg is valósíthatok. Talán nemcsak a lakás és kert hanem az élet minden területén fellelhető ötletek tára lesz a blog. Ja és érdekel minden, ami a környezetvédelemmel kapcsolatos, minden ami újrahasznosítható és környezetbarát. Jó kis katyvasz. Na lássunk neki.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

megint tenger, megint fehér, na meg egy kis bézs

2011.04.19. 20:51 homeidea

Már megint miket találtam, gyönyörű :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt találtam: http://www.potterybarn.com/products/painted-seafloor-decoupage-pillow-covers/?pkey=cpatterned-striped-pillows

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hú de messze vagyok én még ettől. :))

Még képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: design kép szoba ötlet blue kék diy tengerpart párna bézs mézesüveg beige

A bejegyzés trackback címe:

https://homeidea.blog.hu/api/trackback/id/tr982840769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása